Artiklid
Bedwetters – It Is What It Is (2023)
Eesti Muusikaauhindadel aasta rokkalbumi võitjaks kroonitud Bedwettersi uuel kauamängival rokiga suurt pistmist pole.
Hardstyle-mutandid, süüpesu ja vähemalt üks hea stoori. Paar sõna Veneetsia biennaalist
60. Veneetsia biennaali – kunstimaailma suure ühendaja ja lõhkirebija –, avamisnädal on seljataga ja nüüd on ilmselt hea aeg lühidalt kõike meenutada.
Avocado Ibuprofen: Esimene laine
Pandeemia ei huvita enam kedagi. Ometi toimub kõik praegu sellest mõjutatuna, küllastununa tagajärgede maitsest.
Persoonibränd kui õnnistus ja õnnetus: Brigitte Susanne Hundi kaasus
Iseendast brändi tegemine kõlab nagu oma aja peremehest diginomaadi unistus, aga mis saab siis, kui bränd, mida on aastaid ehitatud, inimteguri tõttu lagunema hakkab?
Shelton San – Live On The BBC (9×9 Records, 2024)
Shelton Sani „Live on the BBC” toob kehale meelde live’i-kogemuse ja suunab tantsuliigutustesse.
Looming kui armastuse töö
Maailmas, kus kapitalistlike suhetega takistatakse ja ka ergutatakse loovust, on autonoomne kunstnik saanud ebakindlaks muutunud töö musternäiteks. Mida see tähendab? Ja mis määratleb kunsti üleüldse kui „tööd”?
Kolm imelihtsat nippi nutilõksust pääsemiseks!
Nutitelefon on kui keha pikendus: see mõõdab samme, tuletab meelde, millal päevad algavad, ja annab märku, kui veresuhkru tase langeb. Ekraaniaeg venib järjest pikemaks, põhjustades hakitud kohalolu ja hingehädasid. Leidub aga ka inimesi, kes on nutitelefonidele selja keeranud.
Kammivabrikus toimuv festival KAUGE ühendab Tartu muusika- ja kunstikollektiivid
Osana Tartu 2024 programmist muutub ajalooline Tartu Kammivabriku tehas täna, 20. aprilli õhtuks alternatiivkultuuri keskuseks, keskendudes Eesti elektroonilise tantsumuusika ja erinevate kunstivormide arengule.
Kümme küsimust tähelepanu kohta
Tähelepanu-tähelepanu! Müürilehe toimetus pani tähelepanumajanduse numbri tarvis kokku kümme küsimust, millele tähelepanu osutada.
Reklaami keelustamine kui surmahoop tähelepanumajandusele
Kaubanduslikud teadaanded vallutasid esmalt leheveerud, siis linnatänavad, seejärel tele- ja raadioeetri, ujutasid üle interneti, tegid võimalikuks tähelepanumajanduse õitsengu ning parasiteerivad nüüd meie alateadvuses. Kas on üldse võimalik kujutada ette elu ilma reklaamita?
Miks Taylor Swift ja Harry Styles Eestisse ei tule?
Räägime asjast – kuidas tuua Eestisse maailmaartiste ja miks see meile kasulik on? Miks on hetkel nii, et siia jõuavad ainult teatud artistid, aga Taylor Swift, Harry Styles, Justin Timberlake, Maroon 5 ja paljud teised mitte? Mida saaksime teha, et seda tendentsi muuta?
Ilja Prozorovi proosa: Kangelase hommik
Lugu Preobraženskoje küla kangelase koju saabumisest.