Kuldmunale 2014 kandideerib üle pooletuhande võistlustöö
Lugemisaeg 2 min16. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideerib sel aastal 549 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR- ning üritusturunduse kategoorias. Esmakordselt antakse välja loo- ja loovkirjutaja muna ning Titaanmuna parima ristmeedialahenduse loojale.
„Turunduskommunikatsioonis toimetatakse aina enam paralleelselt mitmel ekraanil, kusjuures kesksel kohal on loo rääkimine,” tõi välja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Jüri Luud. „Kuldmuna konkursi selleaastaseks üllatajaks võibki pidada Titaanmuna eriauhinda, kus hinnatakse vähemalt kolme tegevusala esindaja koostööd ühes kampaanias. Reklaami kategoorias anname aga välja uue Loo- ja loovkirjutaja muna, mis tunnustab brändide julget ja kreatiivset loorääkimise kunsti kanalist olenemata,” lisas Luud.
Kõige enam esitati töid reklaami valdkonnas: kuld-, hõbe- ja pronksmunadele esitati kokku 228 tööd. Disaini kategoorias laekus 123 tööd ning digitaalse reklaami auhinda ihkab 92 tööd. Üritusturunduse kategooria tööde arv on 39, meedia 24 ning PR-kategoorias esitati Kuldmunale 15 tööd.
Noortekonkurss Pesamuna kogus sel aastal kokku 28 auhinnale kandideerivat tööd. 48 tunni jooksul tuli osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises, mis kutsuks üles osalema Euroopa Parlamendi valimistel.
16. Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998, eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.
ETKAL on 2013. aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.